SOS-Sonya

Morseovka
Vážení přátelé hádanek,
včera jsme zaslechli podivný zvuk v našem osadnickém rádiu. Zpočátku jsme předpokládali, že jsou to rušivé zvuky. Po krátké době však jeden chytrá osadník pronesl
domenku: "nevypadá to jako morseovka?" ... --- ... | ... --- -. -.-- .- Tak jsme zaznamenali zvuk pro vás
Kdo z vás může vyluštit morseovku a podělit se o text s námi?


Zmrzlý muž
Vážení osadníci,
Včera jsme zveřejnili zvukovou zprávu na našich kanálech sociálních médií (
Facebook, Twitter) a požádali jsme vás, abyste nám pomohli rozluštit zprávu napsanou morseovkou. Někteří zjistili, že zpráva je SOS SONYA. Ale ... co to může znamenat?
Tady je příběh o tom, co se stalo doposud, ale vy musíte se rozhodnout, jak to bude pokračovat. Na základě celosvětové většiny hlasů se rozhodne zda příběh bude pokračovat tím či oním způsobem.
 
SOS Sonya
Kvůli tísňovému volání, které poslala společnost
Sonya, se vy a malá skupina skautů vydává najít poslední známou pozici Excelsioru. Po několika dnech intenzivního hledání v podivných zemích plných barbarů se Excelsior nakonec objeví na obzoru ... a jaký je to pohled! Loď se zdá být uvízla bez posádky poblíž horské cesty. Po krátkém hledání, objevíte stopy ve sněhu a rozhodnete se je následovat. Vedou podél nebezpečně úzké cesty, na níž padají shora malé oblázky. V dálce vidíte nenápadné fialové světlo, které bliká skrz sněžení; to musí být Sonya!

Když se blížíte k
Sonye, padající sníh se změní na vánici a máte pocit podivného napětí ve vzduchu. Poklepete Sonye na rameno a jak se k vám otočí, vidíte zraněného, zdánlivě zmrzlého muže v jejím náručí. Zdá se, že ten muž se upíná na svůj života a podivnou kamennou sochu. Slyšíte její šepot: "On ji našel ve staré zřícenině, musíme ho zachránit a najít místo." Spolu s Sonya přivedete může zpátky k Excelsiorovi, cestou vám vypráví jak její posádka zmizela po jednom na horské stezce, jak cítila podivnou magii ve vzduchu a pak skoro zakopla o toho zatraceného muže. Kamenná socha, která je nyní v rukou, září v jasném světle. Zeptá se vás, co chcete dělat dál.

Hodně zábavy u hlasování
BB_Ondgrund

Labyrint
Spolu s Sonyou přivedete může do jejího pokoje a o něj se postará lékař z posádky. Je vám stále více jasné, že ten člověk je pod vlivem silného prokletí. Nezdá se být ani mrtvý ani živý, nemůže se pohybovat ani mluvit a doktor mu nemůže pomoci. Rozhodněte se, jak postupovat a vrátíte se na horskou cestu. Nakonec stejně musíte zjistit, kde je zřícenina, jak navrhuje Sonya. Pravděpodobně jen tam může najít způsob, jak zachránit muže!

Když se vrátíte na horskou stezku, vánice skončila, ale zanechala stopy: všude je suť, padlé stromy a trosky blokující cestu. Naštěstí je ve vaší posádce divoký skaut! S brumláním, která zní téměř jako hrozba - "Musíte rámovat obrázky!" - převezme skaut vedení.
Sonya a zbytek posádky ho následují. Zdá se, že tuto oblast zná, jako nikdo jiný.

Brzy se dostanete na skrytou cestu v blízkosti křižovatky, kde
Sonya našla muže. Rozhodněte se, že budete sledovat magické napětí ve vzduchu. Krátce nato stojíte před starobylou kamennou branou, která tvoří vchod do jeskyně. Přijdete blíž a podíváte se blíž na bránu. Je plná nápisů a symbolů, které nemůžete dešifrovat.

Se špatným pocitem kolem žaludku a studeným potem na čele otevíráte bránu. To, co vidíte, vám skoro vyrazí dech: Je to krásná zahrada, která vede ke zřícenině. Rozhodnete se vstoupit. Zahrada vypadá jako labyrint! "Jako ve starých legendách!" slyšíte
Sonyu mumlat. S pohledem na posádku a přešťastnou Sonyu, se vydáte se do bludiště, abyste zjistili, jaké překvapení vás čeká na druhé straně. Ale nejdřív se musíte ujistit, že se vrátíte zpět!

Můžete najít cestu z labyrintu?

Hodně štěstí,
BB_Ondgrund

Hluchý strážce
Všichni vstoupíte do labyrintu společně, ale divoký skauti dělá čest svému jménu a běží úchvatným tempem. Nemůžete držet krok s jeho dlouholetým tréninkem a zkušenostmi ve zkoumání neznámých míst a dřív než si stačíte všimnout, je vaše posádka rozdělená do dvou skupin. Když s jistotou projdete bludištěm, zjistíte, že to není tak zamotané, jak se na první pohled zdálo. Vaše skupina se brzy dostane k východu a počká na skauty. Po chvíli slyšíte už jejich vzrušený rozhovor. Krátce poté vyjdou z labyrintu a drží v rukou nějaké věci, které našli uvnitř: pera a papír. Zvláštní!

Nyní jste v blízkosti zříceniny, kde zmrzlý člověk musel najít kamennou sochu. S úsměvem a očekáváním úspěchu vyrazíte ke zřícenině. Ale jak se začneš pohybovat, Uvidíte koutkem oka pár červených očí. Zdá se, že patří k bytosti, která žije v malé jeskyni nedaleko ruin. Rozhodnete se ignorovat nebezpečí a pokračovat na své cestě ke zřícenině, ale stvoření vychází z jeskyně a zablokuje vaši cestu.
Nyní to vidíte: je to ve skutečnosti muž středního věku, oblečený do jakési staré zaprášené uniformy, zjevně strážce zříceniny. Jeho oči svítí v záhadném červeném světle a ačkoli se dívá přímo do vašeho obličeje, zdá se, že se dívá někam za tebou. Určitě jste nezanechali dobrý dojem tím, že jste ho nejprve ignorovali! Seberete odvahu a pozdravíte ho. Žádná reakce, ani úsměv. Mluvíte stále mluvit, ale zdá se, že vám nerozumí - mohl by být hluchý? Než se stane situace ještě nepříjemnějším, strážce vám podá pergamen:

Ti, kdo si přejí Audienci u
Eamona Seera, musí odpovědět na tři otázky.
Odpovědi moudře nebo vás můj mistr nepřijme.

1. Jak se jmenujete?
2. Jaké vědomosti doufáte od
Eamonu získat?
3. K čemu tyto poznatky využijete?
Vzrušená a se zábleskem v očích
Sonya mumlá "Eamonov jasnovidec? Může být legenda pravdivá? Musíme se dostat k ruině." Se sevřeným hrdlem otevřete ústa, abyste odpověděli na otázky, ale strážce vás přeruší gestem. Ukazuje na svoje uši. Co teď? Jste na bezradní, ale Sonya vám připomene, co našel skaut v labyrintu! "Samozřejmě!" odpovíte s uvolněným úsměvem. Napíšete své odpovědi na kus papíru ... ale co jste napsali?

Odpovězte moudře,
BB_Ondgrund

Jasnovidec Eamon

Chvějící se ruku podáte strážci lístek s odpověďmi. Vezme papír a dívá se na odpovědi, které jste napsali:

Strážce odstoupí stranou a pohne se nezaujat vaší věci. Je zřejmé, že ho vaše odpověďmi přesvědčili, že vaše skupina je hodna vidět
Eamona. Koneckonců je to ušlechtilý záměr pomáhat druhým.

Pokloníte se hluchému strážci a vydáte ke zřícenině, s úlevou, že se to tak dobře dopadlo. Jelikož je k ruinám ještě dlouhá cesta, vyptáváte se
Sonya na Eamona. Záře, kterou měla v očích, když viděla jeho jméno na pergamenu, vám říká, že o něm ví něco.

„Slyšela jsem legendu o
Eamonovi prorokovi od starého vypravěč v zemi v Seveřanů. Zřejmě o tom nevědí v dnešní době mnozí, ale to byl dobrosrdečný Kyklop, který se narodil s dvěma očima. - jedno, který se dívá na náš svět a druhé, otočené na druhou stranu a hledí do jiné dimenze, říká legenda. Prý vidí tok času, věci, které se již staly, stejně jako události, které se mohou stát v budoucnu, a umí rozpoznat skutečnou povahu věcí a skutečné motivy lidí. Normané ho vždy požádali o pomoc v případě, že nemohli vyřešit problém sami. Pak jim pomohl, když měl pocit, že je to přínosem pro všechny. Ale v průběhu generací ho zapomenula většinu Nordmenů a ti, kteří si stále pamatují staré příběhy, si myslí, že je fiktivní postava, Historky v dlouhých zimních nočních hodinách před krbem prošly časem. Ale jen myšlenka, že by mohl skutečně existovat - to je tak vzrušující! Jen se divím - jestli skutečně existuje a je stále naživu, proč se zdá, že se jeho dům rozpadá?"

Když
Sonya dokončí vyprávění o této okouzlující legendě, tví špióni už spatřili zříceninu. Děsivé světlo, které jste viděli v jeskyni vypadá, že ve skutečnosti pocházejí odsud: z trosek, které se rozkládají před vámi! Pohybujete se velkou opatrností a radíte své posádce, aby udělaly totéž. Koneckonců nechcete zničit již hodně poškozené zdi. S cílem najít Eamona prohledáváte všechny kouty a zákoutí. Kde by mohl být? Po krátké diskuzi se Sonyou opět vložíte svou naději do divokého skauta. Už našel křižovatku v horách, mohl by pomoci! Když zvědi odcházejí, zbytek posádky začíná být hladový. Domníváte se, že lesní plody, které rostou tu a tam na keřích v troskách, nejsou škodlivé ... jste stálé zaměstnání zbiranim když slyšíte hvizd zvěda. Zdá se, že našel Eamona! Následujete hvizd a před vámi se objeví neobvyklý obraz:

Ve zchátralé místnosti s velkou dírou ve zdi, u velká hromady sutin a obklopen četnými pavučin,
Cyclop. Zdá se, že upadl do blaženého, hlubokého spánku. Jestli kolem se válející prkna, kdysi patřila k židli nebo něčemu jinému, nelze už rozeznat. Skoro ho slyšíte, trochu chrápat! Divoký skaut se už snažil ho probudit, ale zdá se, že ignoruje jakékoliv otřesy.

Jak ho chceš vzbudit?

Hodně štěstí,
BB_Ondgrund

Tři sochy

Stále stojíte před Kyklopem a diskutujete s vaší posádkou, co byste měli dělat dál. Nemůžete se rozhodnout, jaký by měl být další krok, ale cíl je jasný: probudit Eamona za každou cenu. S úsměvem na tváři a odvážnou září v očích Sonya učiní Sonya několik kroků směrem k Eamonovi. Pak pečlivě políbí zavřené oči. Pár vteřin se nic nestane, ale pak si všimněte malého pohybu. Eamon zívl hlubokým hlasem, a zchátralým pokojem se rozlehlo: "Vy, kteří jste zvládli mé povinnosti, jakou moudrost hledáte?" ptá se.

Inspirovaný
Eamonovým starodávným jazykem odpovídáte veršem:

"Nechceme se dívat do budoucnosti, ani hledat vaši laskavost.
Našli jsme prokletého člověka s kusem nezdvořilého umění;
Zdá se, že škodí lidem a nepatří sem
Řekni nám, co se stane,
Eamone, vidoucí! "Eamonovo oko svítí jasně, jeho ruka dělá pohyb, který může znamenat jen: "Přineste mi sochu." Podíváte se zpátky na váš tým a uděláte stejné gesto. Scoutty, skaut, který nesl sochu, s velkou úctou předstoupí. Ale na jeho cestě zakopne o kámen, socha se mu vyklouzne z rukou a spadne doprostřed nahromaděných kamenů a podivně tvarovaných věcí na zemi! "Ach ne, Scoutty, proč jsi tak neohrabaný?" myslíš si, když jdeš k soše, abys ji zvednul. Při bližším zkoumání zjistíte, že kameny nejsou jen jednoduché kameny, ale sochy; mnoho soch a rozbitých postav. Velmi zmatení, hledáte svou sochu, ale vypadá to beznadějně. Můžete jen doufat, že socha není rozbitá. Mnoho z nich je zničeno a můžete najít jen 3 neporušené sochy. Vezměte ty tři sochy a podívej se na ně. Jedna z nich vypadá jako socha, kterou zmrzlý muž držel v rukou, ale nejste si jisti.

Podíváte se na svou posádku a se třemi sochami, které jste si před sebe postavili, se ptáte:
"Která z těchto tří soch je správná?
Eamon určitě potřebuje originál, který spustil prokletí!"

Členové posádky jsou také nejistí, a každý z nich dává údaj o tom, co si o soše může vzpomenout:
Scoutty: Byla to sova! S červenými očima!
Divoký skaut: Ne, určitě to byl orel. Orel s červenými očima!
Železný geolog: Vzpomínám si, že měl obsidiánové peří. Jsem si jistý, protože jsem ji zkoumal pro její tvrdost a všiml jsem si Obsidiánových křídel. Měla také jiné barevné drahokamy, ale nedokázal jsem určit, které drahokamy to byly. Určitě byly magické.

Kterou ze soch přisoudíte věštcům?
BB_Ondgrund

Plán B
Mohl to být konec dobrodružství. Hloupá nehoda a chybějící socha a všechno by bylo marné. Ale zjistili jste, která byla pravá socha. Sebevědomé přikývnutí
Sonyy rozptýlí i poslední pochybnosti. Dáte Eamonovi sochu ptáka s obsidiánovými křídly.

Zatím co přemýšlí, dívá na něho celá posádka. Když studuje artefakt, cítíte, jak do vašich kostí proudí zima a mráz. Občasné upomínky vašich špiónů vám připomenou, jak čas letí a jak chladno je kolem vás.
"Byl chycen pták." Eamon konečně vysvětluje. "Lovec nevěděl, že musí být svobodný."
Eamon se podívá na sochu a připravuje se ji rozdrtit svýma silnýma rukama.
"Vězení bude rozdrceno na prach, svobodu pro chycenou duši, lovec bude chycen ledem, s ním hora, budu spát znovu."

"Počkej," přerušila ho
Sonya. "Existuje plán B? Moje posádka se vrátí ze své expedice. Nechci, abychom všichni zmrzli!"

"Teprve když pták opět letí, jeho srdce se zahřeje, s ním ledové vězení."

"Já se o to postarám!" Sony s úsměvem odpoví, když se na vás sebevědomě dívá.

Vy a vaši společníci opouštíte labyrint a vydáte se zpět na horskou stezku. Když nesete sochu, máte pocit, že je stále
chladnějí a chladnějí. Doufejme, že Eamon má pravdu a cesta s Excelsiorem zachrání muže, který ukradl sochu. Blizzard je zpátky, takže je obtížné jít kupředu. Vaši průzkumníci oznamují, že nalezli stopy ve sněhu:

"Tato oblast je hlídána Normany, musíme být opatrní!".

S přikývnutím opatrně postupujete kupředu. Špatná viditelnost vám pomůže vyhnout se případným hlídkám. Zdá se, že je to nekonečná cesta, ale nakonec vidíte
Excelsior. Zřejmě ostatní členové posádky jsou zpět, ale loď je uzamčena! Na hlavním vchodu najdete zámek, na kterému je lístek:

"Kapitáne, jsme na palubě, ale hemžící se tu Normané, nemůžeme riskovat, že necháme loď otevřenou, tam jsme tam nechali
uzamykací kód, ujistili jsme se, že Normané to nedokážou rozluštit. Jsme si jistí, že vy jej můžete dekódovat. "

"Moje hlava je skoro zmrzlá."vám
Sonya řekne a odevzdá papír. "Zdá se, že máš talent na hádanky, že jo?"

Pomůžete Sony vrátit se na loď? Zdá se, že cestování se sochou říši prokletí! Pořád ještě nevíte, kdo je ten muž, ale pokud kouzlo s
Excelsiorem funguje, bude muset odpovědět na několik otázek. Jak dlouho bude trvat, než se bude moci znovu pohybovat? To ukáže jen čas ...

Žádné komentáře:

Okomentovat