Černí rytíři

vedle býka druhé dobro co se jezdí hodně často. Ls je dobře prodejné, pohybuje se kolem 1 - 1,5K mincí. Používal jsem návod na kompletní vyčištění ostrova ještě před tím, než jsem dostal geny-specialisty. Pokud se použije jako Master-Gen například Nusala, jsou ztráty o hodně nižší. Další návody najdete třeba tady:

osettlelers.com: Černí rytíři 
settlersonlinewiki.eu: the black knights

Vlastni navod:

BK (black knight)
genové: Drakul, Major, Marry, 3x Gh
potřeba: 1100R, 200K, 240E, 100kusi, 150D (1790 celkem)
ztráty: 963R (1045 max.)

Utočí se z místa přistání. 1. a 2. blok je možné poslat hned po sobě. Setři se tím dost času.

Ztráty za lomítkem jsou minimální a v závorkách maximální zatím dosažené.

1.blok
1-Gh+150K, 49E
2-Gh+98E (poslat na vůdce, bude zadržen)
3-Major+120R, 50E, 100D/-107R (110R) (4-5 sec. počkat před posláním)
2.blok
4-Gh+120R 40E
5-Drak+150R, 50D/-109R (116R)


presun-3.blok
6-Gh+140K, 20E
7-Major+150R, 100D/-118R (121R)
bez potřeby dalšího přesunu, je možné po skončení bloku, útočit na tábory na cestě k hradu
přesun
vůdce 3+4, vlevo od místa přistání
8-Drak+150R, 50D/-103R (106R)
9-Drak+100R, 50K, 50D/-76R (77R)
přesun - cesta k hradu 2 (přesun na pozici 7a je možný ale ne nutný)
10-Major+70R, 150K, 50kusi/-52R (56R)
11-Marry+ 150R, 50E/-117R (119R)
12-Major+80R, 50E, 90K, 50D/-80R (1E)
13-Marry+100R, 50K, 50D/-83R (100R)
hrad 2
14-Major+170R, 100D/-111R (124R)
tím, že se používají různí genové, kteří útočí současně, se dá ušetřit spousta času. Zatím nejkratší doba které jsem u rytíře dosáhnul je 28 min od přistání na vyčištění celého ostrova. Blok na 2. hrad nepoužívám, protože genové byly odchytávání spodním táborem vlevo za skálou. Dokud tento problém nevyřeším, jsou všechny bloky riskantní.



Žádné komentáře:

Okomentovat