Zápisky vývojáře

Týdenní krizové hledání
Základním nápadem pro Týdenní úkoly bylo vytvořit obsah, který je stejně náročný jako krizové úlohy, ale běžněji dostupný. Tyto úkoly by neměly být něčím, na co byste mohli během pár minut kliknout. Jsou mnohem více úkolem, kde musíte pečlivě přemýšlet o tom, jak jej budete řešit. To může dojít až tak daleko, že se budete muset rozhodnout, že budete muset pozastavit jiné hry, abyste se zaměřili na úkol a později se vrátit. Abych vytvořil časovou úlohu, soustředil jsem se na úkoly, které vyžadují určitý čas. Výroba surovin a bonusů, plnění úkolů vašimi specialisty, hraní určitých dobrodružství a podobné. Časový úkol je asi na 4,5 dne, zatímco vy na to máte 7 dní. To ukazuje, jak by měla být tato úloha časově náročná. Týdenní úkoly nejsou pro každého, ale náročný obsah pro hráče, kteří tráví hodně času ve hře a hledají další věci, které mohou dělat. Takový vysoký časový nárok znamená, že tento obsah je zcela nepovinný a nikdy by neměl poskytovat odměnu potřebnou pro pokrok ve hře. Proto jsem se rozhodl zvýšit hranici počtu obyvatel, která nabízí dlouhodobou výhodu.

Budoucnost
Rád bych vám znovu poděkoval za vaši zpětnou vazbu. Četl jsem vše a bude to i nadále pokračovat. Vaše obavy jsou pro mě důležité, a proto si dovolím představit některé z mých plánů pro budoucnost týdenních úkolů. Především bych chtěl říci, že nemám v úmyslu zjednodušit úlohy tím, že odstraním dobrodružství z úkolů nebo drasticky snížím množství potřebných prostředků. Chtěl bych získat další feetback a analyzovat dostupné údaje přímo. Mým osobním cílem je přinést zlepšení bez oslabení časové výzvy. Není to snadný úkol, ale existují možnosti. Jednou z takových možností je zpřístupnit další dobrodružství včetně "Mladý dřevorubec Ali Baba" za fragmenty map, které jsou plánovány v blízké budoucnosti.

Zde můžete napsat sve nazory:  Forum-týdenní úkoly

Žádné komentáře:

Okomentovat