Změny na týdenních úkolech

Překlad textu:

Zdravím osadníci!

Po zavedení Týdenních úkolů v listopadu 2018 jsme obdrželi spoustu zpětných hlášení. Děkuji za upřímné zprávy o tom, co se vám líbí, ale také to, co by se mohlo zlepšit. Pokud máte zájem, můžete se dozvědět více o našich cílech s touto funkcí v těchto poznámkách vývojáře. Promluvme si nyní o některých našich budoucích plánech pro Týdenní úkoly. Pokud vše půjde podle plánu, budou tyto změny představeny v jedné z připravovaných herních verzí.


👉 Dostupnost dobrodružství
Vaše obavy ohledně dostupnosti dobrodružství, které je třeba splnit pro některé týdenní výzvy, jsou pochopitelné. Abychom to vylepšili, nabídneme u kupce více dobrodružství za útržky map.
👉 Odměny
Týdenní úkoly jsou náročné a od počátku to byl náš cíl. Rozhodli jsme se však přehodnotit odměny na základě vašich zpětných hlášení.

Naším záměrem je vytvořit větší stimulaci týdenní úkoly hrát . Nejprve zvýšíme celkový počet žetonů, které můžete obdržet v týdenních výzvách. Kromě toho budou některé žetony přesunuty z hlavního úkolu do dílčích úkolů, takže naplnění každého dílčího testu nabídne vyšší odměnu. Aby bylo možné získat hlavní odměnu, musíte i nadále plnit hlavní úkol, ale můžete se také rozhodnout, že splníte pouze části úkolového řetězce a přesto dostanete pěkné odměny.

Co si myslíte o těchto změnách? Udělá to týdenní úkoly atraktivnější? Zlepší to rovnováhu mezi úkolem a odměnou? Budou tak některé z vašich pochyb odstraněny a učinit to hraní týdenních úkolů zajímavější?

▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂

Poznámky pro vývojáře: Týdenní úkoly

Základní myšlenkou Týdenních úkolů bylo vytvořit obsah, který nabízí podobu krizových úkolů, ale je dostupnější. Tyto úkoly nejsou určeny k tomu, aby za pár minut proklikaly. Jsou mnohem více časovým úkolem, kde musíte pečlivě přemýšlet o tom, jak se s nimi chcete vypořádat. To může jít až tak daleko, že se budete muset rozhodnout, jiné části hry vynechat, abyste se mohli soustředit na úkol a poté se ke hře samé vrátit. Abych vytvořil časovou úlohu, zaměřil jsem se na úkoly, které vyžadují určitý čas. Výroba surovin a dotací, plnění úkolů Vašimi specialisty, hraní určitých dobrodružství, tento druh úkolů. Průměrné plnění trvá asi 4,5 dne, přesto že máte na její splnění 7 dní. To ukazuje, jak časově náročný takový úkol je. Týdenní úkoly nejsou pro každého, ale náročný obsah pro hráče, kteří tráví hodně času ve hře a hledají jiné věci, které mohou dělat. Taková potřeba času znamená, že tento obsah je zcela volitelný a nikdy by neměl poskytnout odměnu potřebnou k pokroku ve hře. Proto jsem se rozhodl zvýšit populační limit, který nabízí dlouhodobou výhodu.

👉 Budoucnost
Rád bych vám ještě jednou poděkoval za vaši zpětnou vazbu. Četl jsem to, a budu v tom pokračovat. Vaše obavy jsou pro mě důležité, takže vám dovolte, abych vás seznámil s některými mými plány na budoucnost týdenních úkolů. Především bych chtěl říci, že neplánují omezit časovou výzvu odstraněním dobrodružství z úkolů nebo drastickým snížením požadovaných zdrojů. Rád bych shromáždil další zpětná hlášení a přímo analyzoval dostupná data. Mým osobním cílem je přinést zlepšení bez oslabení časových úkolů. To není snadný úkol, ale existují možnosti. Jednou z takových možností je zpřístupnit více dobrodružství, včetně "Mladý dřevorubec Ali Baba "za útržky map, což je plánováno v blízké budoucnosti.

Žádné komentáře:

Okomentovat