Překlad textu:
Zdravím
osadníci!Po zavedení Týdenních úkolů v listopadu 2018 jsme obdrželi spoustu zpětných hlášení. Děkuji za upřímné zprávy o tom, co se vám líbí, ale také to, co by se mohlo zlepšit. Pokud máte zájem, můžete se dozvědět více o našich cílech s touto funkcí v těchto poznámkách vývojáře. Promluvme si nyní o některých našich budoucích plánech pro Týdenní úkoly. Pokud vše půjde podle plánu, budou tyto změny představeny v jedné z připravovaných herních verzí.
👉 Dostupnost dobrodružství
Vaše
obavy ohledně dostupnosti dobrodružství, které je třeba splnit
pro některé týdenní výzvy, jsou pochopitelné. Abychom to
vylepšili, nabídneme u kupce více dobrodružství za útržky map.
👉 Odměny
Týdenní
úkoly jsou náročné a od počátku to byl náš cíl. Rozhodli
jsme se však přehodnotit odměny na základě vašich zpětných
hlášení.
Naším
záměrem je vytvořit větší stimulaci týdenní úkoly hrát .
Nejprve zvýšíme celkový počet žetonů, které můžete
obdržet v týdenních výzvách. Kromě toho budou některé
žetony přesunuty z hlavního úkolu do dílčích úkolů,
takže naplnění každého dílčího testu nabídne vyšší
odměnu. Aby bylo možné získat hlavní odměnu, musíte i nadále
plnit hlavní úkol, ale můžete se také rozhodnout, že splníte
pouze části úkolového řetězce a přesto dostanete pěkné
odměny.
Co
si myslíte o těchto změnách? Udělá to týdenní úkoly
atraktivnější? Zlepší to rovnováhu mezi úkolem a odměnou?
Budou tak některé z vašich pochyb odstraněny a učinit to hraní
týdenních úkolů zajímavější?
▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂
Poznámky
pro vývojáře: Týdenní úkoly
Základní myšlenkou Týdenních úkolů bylo vytvořit obsah, který nabízí podobu krizových úkolů, ale je dostupnější. Tyto úkoly nejsou určeny k tomu, aby za pár minut proklikaly. Jsou mnohem více časovým úkolem, kde musíte pečlivě přemýšlet o tom, jak se s nimi chcete vypořádat. To může jít až tak daleko, že se budete muset rozhodnout, jiné části hry vynechat, abyste se mohli soustředit na úkol a poté se ke hře samé vrátit. Abych vytvořil časovou úlohu, zaměřil jsem se na úkoly, které vyžadují určitý čas. Výroba surovin a dotací, plnění úkolů Vašimi specialisty, hraní určitých dobrodružství, tento druh úkolů. Průměrné plnění trvá asi 4,5 dne, přesto že máte na její splnění 7 dní. To ukazuje, jak časově náročný takový úkol je. Týdenní úkoly nejsou pro každého, ale náročný obsah pro hráče, kteří tráví hodně času ve hře a hledají jiné věci, které mohou dělat. Taková potřeba času znamená, že tento obsah je zcela volitelný a nikdy by neměl poskytnout odměnu potřebnou k pokroku ve hře. Proto jsem se rozhodl zvýšit populační limit, který nabízí dlouhodobou výhodu.
👉 Budoucnost
Žádné komentáře:
Okomentovat