Videa na této stránce nejsou žádné nové návody na dobytí příslušné mapky. Těch je dost a navíc má každý jiné geny a jinak vyknížkované.
Měla by to
být pomoc pro ty, co mají problémy s bloky. Sám jsem na blokách
ztratil dost armády a bohužel se to občas stane i teď. Ve velké
většině případů je to ale moje chyba. Buď pošlu gena
na špatný tábor, zapomenu doplnit armádu nebo se hra jednoduše
sekla a přiřazení vojáci nejsou tam kde by měli být. Přes to
všecko jsou bloky velká úspora armády.
👇ZDE KLIKNOUT👇
- Rád bych alespoň některým hráčům pomohl trochu armády ušetřit. Jsou zde videa z mapek "Cerní rytíři"(zpracovávám), "Překvapivý útok"(zpracovávám), "Mladý dřevorubec Ali Baba" a "Ali Baba a první zloděj".
- Bloky zde jsou s minimálním "vybavením", tedy 2x Major (GM), 1x Nusala (s oživením), 1x Mistr bojových umění (MMA) a 6x Generálové z hospody (GH).
- Vše je spočítáno na NEVYSKILLOVANÉ geny.
- Pokud má někdo nějaké připomínky nebo návrhy jaké bloky nebo mapky přidat nebo co udělat jinak, klidně mi napište. Buď zde do komentáře, nebo do zprávy ve hře.
- Na přání můžu zkusit udělat video od bloku který vám nevychází, zdá se vám složitý nebo z nějakého důvodu padá. Případně mohu upravit potřebný blok přímo na vaše geny.
Další videa na různé bloky které budu postupně zpracovávat najdete na stránce " Jaká dobra jezdit "
Tato videa by měla sloužit jako ukázka JAK bloky jezdit.
Mladý dřevorubec Ali Baba (2x GM , 1x Nusala, 2x GH)
jen jedna z možností jak dřevorubce hrát. Na cz.tsomaps.com je víc než 50 dalších, na wiki skoro 20. Pro každý návod potřebujete jiné geny a jinak skillované.
Na
tábory, které se porážejí samostatně můžete použít GM + tyto vojáky:
- tábor 4: 13 šermířů na koni, 67 rytířů, 190 obléhačů
- tábor 8: 270 rytířů
- tábor 16: 43 šermířů na koni, 27 rytířů, 200 obléhačů
- tábor 17: 270 střelců na koni
přehled táborů
černá
čísla
- tábory kam útočí blokaři (GH)
červená
čísla - tábory
kam útočí Mastergenové
zelená
čísla - tábory
které se porážejí samostatně
|
1. blok (t.č. 1,2,3) a 2. blok (t.č. 5,6,7)
|
3. blok (t.č. 9,10,11)
|
4. blok (t.č. 12,13,14,15) a 5. blok (t.č. 18,19)
|
Při použití dalších Genů kteří jsou ve hře k dispozici je možné Dřevorubce zvládnout pod 40 minut od přistání (bez použití podkov) se ztrátamy pod 270 šermířů na koni a 90 rytířů.
💣💥💣💥💣💥💣💥💣💥💣💥💣💥💣💥💣💥💣💥💣💥💣💥💣
Ali Baba a první zloděj (2x GM, 1x Nusala s obživením, 1x MMA, 2x GH)
Na
tábory, které se porážejí samostatně můžete použít GM + tyto vojáky:
- tábor 12: 29 šermířů na koni, 43 rytířů, 198 obléhačů
- tábor 13: 270 střelců na koni
- tábor 14: 34 šermířů na koni, 61 rytířů, 175 obléhačů
přehled táborů
černá
čísla
- tábory kam útočí blokaři (GH)
červená
čísla - tábory
kam útočí Mastergenové
zelená
čísla - tábory
které se porážejí samostatně
|
1. blok (t.č. 1,2,3) a 2. blok (t.č. 4,5)
|
3. blok (t.č. 6,7)
|
4. blok (t.č. 8,9,10,11) a 5. blok (t.č. 15,16)
|
Žádné komentáře:
Okomentovat