Jak posílat a hrát bloky

Videa na této stránce nejsou žádné nové návody na dobytí příslušné mapky. Těch je dost a navíc má každý jiné geny a jinak vyknížkované.

Měla by to být pomoc pro ty, co mají problémy s bloky. Sám jsem na blokách ztratil dost armády a bohužel se to občas stane i teď. Ve velké většině případů je to ale moje chyba. Buď pošlu gena na špatný tábor, zapomenu doplnit armádu nebo se hra jednoduše sekla a přiřazení vojáci nejsou tam kde by měli být. Přes to všecko jsou bloky velká úspora armády.

👇ZDE KLIKNOUT👇
  • Rád bych alespoň některým hráčům pomohl trochu armády ušetřit. Jsou zde videa z mapek "Cerní rytíři"(zpracovávám), "Překvapivý útok"(zpracovávám), "Mladý dřevorubec Ali Baba" a "Ali Baba a první zloděj". 
  • Bloky zde jsou s minimálním "vybavením", tedy 2x Major (GM), 1x Nusala (s oživením), 1x Mistr bojových umění (MMA) a 6x Generálové z hospody (GH). 
  • Vše je spočítáno na NEVYSKILLOVANÉ geny.
  • Pokud má někdo nějaké připomínky nebo návrhy jaké bloky nebo mapky přidat nebo co udělat jinak, klidně mi napište. Buď zde do komentáře, nebo do zprávy ve hře. 
  • Na přání můžu zkusit udělat video od bloku který vám nevychází, zdá se vám složitý nebo z nějakého důvodu padá. Případně mohu upravit potřebný blok přímo na vaše geny.
  • Další videa na různé bloky které budu postupně zpracovávat najdete na stránce "Jaká dobra jezdit"

Tato videa by měla sloužit jako ukázka JAK bloky jezdit. 

Mladý dřevorubec Ali Baba (2x GM , 1x Nusala, 2x GH)

jen jedna z možností jak dřevorubce hrát. Na cz.tsomaps.com je víc než 50 dalších, na wiki  skoro 20. Pro každý návod potřebujete jiné geny a jinak skillované.
Na tábory, které se porážejí samostatně můžete použít GM + tyto vojáky:
  • tábor 4: 13 šermířů na koni, 67 rytířů, 190 obléhačů
  • tábor 8: 270 rytířů
  • tábor 16: 43 šermířů na koni, 27 rytířů, 200 obléhačů
  • tábor 17: 270 střelců na koni

přehled táborů
černá čísla - tábory kam útočí blokaři (GH)
červená čísla - tábory kam útočí Mastergenové
zelená čísla - tábory které se porážejí samostatně
1. blok (t.č. 1,2,3) a 2. blok (t.č. 5,6,7)
3. blok (t.č. 9,10,11)
4. blok (t.č. 12,13,14,15) a 5. blok (t.č. 18,19)

Při použití dalších Genů kteří jsou ve hře k dispozici je možné Dřevorubce zvládnout pod 40 minut od přistání (bez použití podkov) se ztrátamy pod 270 šermířů na koni a 90 rytířů.

💣💥💣💥💣💥💣💥💣💥💣💥💣💥💣💥💣💥💣💥💣💥💣💥💣

Ali Baba a první zloděj (2x GM, 1x Nusala s obživením, 1x MMA, 2x GH)

Na tábory, které se porážejí samostatně můžete použít GM + tyto vojáky:
  • tábor 12: 29 šermířů na koni, 43 rytířů, 198 obléhačů
  • tábor 13: 270 střelců na koni
  • tábor 14: 34 šermířů na koni, 61 rytířů, 175 obléhačů
přehled táborů

černá čísla - tábory kam útočí blokaři (GH)
červená čísla - tábory kam útočí Mastergenové
zelená čísla - tábory které se porážejí samostatně

1. blok (t.č. 1,2,3) a 2. blok (t.č. 4,5)
3. blok (t.č. 6,7)
4. blok (t.č. 8,9,10,11) a 5. blok (t.č. 15,16)



Žádné komentáře:

Okomentovat